Карл Уорнър е лондонски фотограф, който се е специализирал в правенето на пейзажи с храна (или Foodscapes).
"Обичам сам да си правя нещата, но използвам и помощта на дизайнери и стилисти на храна. Обикновено започвам със скица, по която се водя до завършване на композицията", казва фотографът.
Пейзажите се заснемат на слоеве - от най-близкия до най-далечния кадър. Процесът е изключително дълъг, а плодовете и зеленчуците бързо се спаружват под светлините.
Построяването и заснемането на макета може да отнеме 2-3 дни. Още толкова се отделя за ретуша и наставянето на елементите.
Проектите изискват от Карл да отделя доста време и в супермаркета в оглеждане на плодове и зеленчуци, което често го кара да изглежда странно в очите на хората.
Въпреки това, намирането на точната форма броколи, която да напомня дърво, е дълбоко удовлетворяващо постижение.
"След снимки остава огромно количество храна, което често си поделяме с екипа, но повечето е била лепена или закована, така че не става за ядене."
За снимките е използван фотоапарат Hasselblad H3D39, а ретушът е правен на Mac в лондонското му студио.
"Обичам сам да си правя нещата, но използвам и помощта на дизайнери и стилисти на храна. Обикновено започвам със скица, по която се водя до завършване на композицията", казва фотографът.
Пейзажите се заснемат на слоеве - от най-близкия до най-далечния кадър. Процесът е изключително дълъг, а плодовете и зеленчуците бързо се спаружват под светлините.
Построяването и заснемането на макета може да отнеме 2-3 дни. Още толкова се отделя за ретуша и наставянето на елементите.
Проектите изискват от Карл да отделя доста време и в супермаркета в оглеждане на плодове и зеленчуци, което често го кара да изглежда странно в очите на хората.
Въпреки това, намирането на точната форма броколи, която да напомня дърво, е дълбоко удовлетворяващо постижение.
"След снимки остава огромно количество храна, което често си поделяме с екипа, но повечето е била лепена или закована, така че не става за ядене."
За снимките е използван фотоапарат Hasselblad H3D39, а ретушът е правен на Mac в лондонското му студио.
http://www.carlwarner.com/
Няма коментари:
Публикуване на коментар